Bc. Sára Stopková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Abstrakt Výběr tématu bakalářské práce Marketingový mix firmy STOPKA souvisí s mojí průběžnou praxí, v rodinné firmě mého otce s více než 25ti letou tradicí. Firma nabízí specifické produkty a služby v oblasti zařizování interiérů luxusním nábytkem. V práci se zabývám teorií vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Ke zhodnocení vnitřního prostředí použiji metodu VRIO. Popis mikro i makro prostředí …více
Abstract:
Topic of my Bachelor thesis Marketing mix of STOPKA company is related on my work experience in the family company with 25 years tradition. The company provides specific services in the field of interior furnishing with luxurious facilities. In the thesis, I deal with theory about internal and external environment of the company. I use the method of VRIO to evaluate the internal environment. I will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní