Ing. Martin Rucki
Diplomová práce
Metody oceňování podniku
Business valuation methods
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Metody oceňování podniku“ je popsání metod používaných pro oceňování podniku a postupů, které ocenění předchází. Následně jsou zjištěné poznatky aplikovány na reálný podnik. Tato práce je rozdělena na dvě hlavní části. První je teoretická a je zaměřena na postupy před oceněním a metody, které se pro oceňování podniku používají s jejich následným vyhodnocením. Největší důraz …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Business valuation methods” is to analyze methods used for valuation and procedures that are essential to utilize before valuation. All this is then used on real company. This thesis is divided into two main parts. First part analyses procedures and valuation methods with subsequent discussion. Main attention is applied on yield methods as these are most utilized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f96q7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. et Ing. Martin Cupal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Svatopluk Nečas, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza - BUSINESS LEASE s.r.o.
Vojtěch Nestrojil -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Inovácia business modelu stavebnej spoločnosti
Filip Kubus -
Analýza a návrh implementace business modelu předplatného
Andrea Dlouhá -
Implementace udržitelného business modelu pro příspěvkovou organizaci U fontány
Jana Kožená -
Business plán pro start up a jeho vyhodnocení
Michaela Pešková -
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Alice Töpperová