Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o. – Monika Velínová
Monika Velínová
Bakalářská práce
Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o.
Brand building of firm SCA Packaging Ceska republika s.r.o.
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging Česká republika s.r.o. a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.Abstract:
The aim of my bachelors work is to explain important terms which the marketers should know while wanting to build the brand successfully. I would like to outline terms as promotion, distribution, indentity and brand value. Furthermore I will minutely aim to term marketing mix and its parts. The aim of practical part is to present the firm SCA Packaging Česká republika s.r.o. and to compare the theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jaroslav Dibelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová