Monika Velínová

Bakalářská práce

Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o.

Brand building of firm SCA Packaging Ceska republika s.r.o.
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging Česká republika s.r.o. a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.
Abstract:
The aim of my bachelors work is to explain important terms which the marketers should know while wanting to build the brand successfully. I would like to outline terms as promotion, distribution, indentity and brand value. Furthermore I will minutely aim to term marketing mix and its parts. The aim of practical part is to present the firm SCA Packaging Česká republika s.r.o. and to compare the theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Jaroslav Dibelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22113

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod