Veronika Šínová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve službách
Marketing Communication in Services
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce na téma marketingová komunikace ve službách je analyzovat současný stav marketingové komunikace v daném kadeřnickém salónu. Dílčím cílem je navrhnout zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou charakterizovány veškeré pojmy a skutečnosti, které jsou potřebné při vypracování této práce. V praktické části je obsažen popis kadeřnictví, analýza SWOT, Porterův …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse the current state of marketing communication in the certain hairdressing salon. The partial goal is to propose improvements of marketing communication. In the theoretical part are characterized all terms and facts which are required to accomplish this thesis. The practical part contains description of the hairdressing salon, SWOT analysis and Porter's five …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šínová, Veronika. Marketingová komunikace ve službách. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights