Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook – Lea SCHELLONGOVÁ
Lea SCHELLONGOVÁ
Bachelor's thesis
Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook
Mechanisms of individualisation of content on the social network Facebook in relation to the supply of media content.
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl představit mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook. Činí tak prostřednictvím konceptu Jakuba Macka, který umožňuje komplexní zachycení problematiky. Koncept představuje individualizaci obsahu ve třech dimenzích, technologického artefaktu, užití a kontextu. Práce představuje několik jejich aspektů a vzájemný vliv. Zahrnuje i vlastní výzkum, který experimentem …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to present some mechanisms of individualization of content on the social network Facebook. It does so using a conceptual frame of Jakub Macek, which allows a complex view of the problematic. The concepts presents the individualization of content through three dimensions, one of the technological artefact, of usage and context. This works presents some of their aspects a mutual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miroslav Libicher
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHELLONGOVÁ, Lea. Mechanismy individualizace obsahu na sociální síti Facebook. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Cultural Anthropology - Journalism
Theses on a related topic
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Facebook Marketing
Peter Person -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights