Stanovení cílů, strategického plánu a vyhodnocení působení komunikace libovolné společnosti – Ing. Linda Olivová
Ing. Linda Olivová
Diplomová práce
Stanovení cílů, strategického plánu a vyhodnocení působení komunikace libovolné společnosti
Goal setting, strategic planning and influence valuations of a company communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na několikanásobnou analýzu komunikace kavárny Friends Coffee House, která vedla k potvrzení či vyvrácení následující čtyř hypotéz: H1: Pořádání marketingových událostí zvyšuje povědomí o značce, H2: Zákazníci kavárny se o kavárně dozvídají především od svých známých, H3: Největším potencionálním rizikem je pro kavárnu konkurence a H4: Zákazníci jsou spokojeni s procesy …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of multiple communication of coffeehouse Friends Coffee House, which led to the confirmation or refutation of the following four hypotheses: H1: Organizing marketing events increases brand recognition, H2: Customers know about the coffeehouse mostly from their friends, H3: The greatest potential risk is a competition and H4: Customers are satisfied with the processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10228/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLIVOVÁ, Linda. \textit{Stanovení cílů, strategického plánu a vyhodnocení působení komunikace libovolné společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4gi1w9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza externí komunikace města Holešov
Barbora Kautská -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček