Stanovení cílů, strategického plánu a vyhodnocení působení komunikace libovolné společnosti – Ing. Linda Olivová
Ing. Linda Olivová
Master's thesis
Stanovení cílů, strategického plánu a vyhodnocení působení komunikace libovolné společnosti
Goal setting, strategic planning and influence valuations of a company communication
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na několikanásobnou analýzu komunikace kavárny Friends Coffee House, která vedla k potvrzení či vyvrácení následující čtyř hypotéz: H1: Pořádání marketingových událostí zvyšuje povědomí o značce, H2: Zákazníci kavárny se o kavárně dozvídají především od svých známých, H3: Největším potencionálním rizikem je pro kavárnu konkurence a H4: Zákazníci jsou spokojeni s procesy …moreAbstract:
The thesis is focused on the analysis of multiple communication of coffeehouse Friends Coffee House, which led to the confirmation or refutation of the following four hypotheses: H1: Organizing marketing events increases brand recognition, H2: Customers know about the coffeehouse mostly from their friends, H3: The greatest potential risk is a competition and H4: Customers are satisfied with the processes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10228/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza externí komunikace města Holešov
Barbora Kautská -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček