Ing. Linda Olivová

Master's thesis

Stanovení cílů, strategického plánu a vyhodnocení působení komunikace libovolné společnosti

Goal setting, strategic planning and influence valuations of a company communication
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na několikanásobnou analýzu komunikace kavárny Friends Coffee House, která vedla k potvrzení či vyvrácení následující čtyř hypotéz: H1: Pořádání marketingových událostí zvyšuje povědomí o značce, H2: Zákazníci kavárny se o kavárně dozvídají především od svých známých, H3: Největším potencionálním rizikem je pro kavárnu konkurence a H4: Zákazníci jsou spokojeni s procesy …more
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of multiple communication of coffeehouse Friends Coffee House, which led to the confirmation or refutation of the following four hypotheses: H1: Organizing marketing events increases brand recognition, H2: Customers know about the coffeehouse mostly from their friends, H3: The greatest potential risk is a competition and H4: Customers are satisfied with the processes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze