Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování – Barbora Štěpánková
Barbora Štěpánková
Master's thesis
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
Analysis of differences in consumer behavior in luxury cosmetics market depending on the purchase method
Abstract:
Cílem diplomové práce je představit rozdíly v chování mezi spotřebiteli, kteří nakupují luxusní kosmetiku na internetu a kteří ji naopak nakupují pouze v kamenných prodejnách. Na základě případové studie luxusní kosmetické značky a kvantitativního výzkumu budou identifikovány hlavní motivační faktory nákupu a případná doporučení pro značku Kiehl’s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to introduce differences in behaviour between consumers who buy luxury cosmetics online and who buy it in-store. The main factors that lead to the purchase will be identified on the basis of a case study of luxury cosmetics brand and quantitative research. Subsequently, the recommendations for the Kiehl's brand will be presented. The theoretical part focuses on definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71606
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2018
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Dominika Hartová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza odlišností v~chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v~závislosti na způsobu nakupování}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/4gjpkv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71606
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Předvídání poptávky po luxusní kosmetice na příkladu vybrané zahraniční firmy
Miloslava Plavcová -
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
Petra Myslivečková -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C
Daniela Brücknerová -
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Martin Konečný