Barbora Štěpánková

Diplomová práce

Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování

Analysis of differences in consumer behavior in luxury cosmetics market depending on the purchase method
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit rozdíly v chování mezi spotřebiteli, kteří nakupují luxusní kosmetiku na internetu a kteří ji naopak nakupují pouze v kamenných prodejnách. Na základě případové studie luxusní kosmetické značky a kvantitativního výzkumu budou identifikovány hlavní motivační faktory nákupu a případná doporučení pro značku Kiehl’s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to introduce differences in behaviour between consumers who buy luxury cosmetics online and who buy it in-store. The main factors that lead to the purchase will be identified on the basis of a case study of luxury cosmetics brand and quantitative research. Subsequently, the recommendations for the Kiehl's brand will be presented. The theoretical part focuses on definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Dominika Hartová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71606

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management