Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování – Barbora Štěpánková
Barbora Štěpánková
Master's thesis
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
Analysis of differences in consumer behavior in luxury cosmetics market depending on the purchase method
Anotácia:
Cílem diplomové práce je představit rozdíly v chování mezi spotřebiteli, kteří nakupují luxusní kosmetiku na internetu a kteří ji naopak nakupují pouze v kamenných prodejnách. Na základě případové studie luxusní kosmetické značky a kvantitativního výzkumu budou identifikovány hlavní motivační faktory nákupu a případná doporučení pro značku Kiehl’s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to introduce differences in behaviour between consumers who buy luxury cosmetics online and who buy it in-store. The main factors that lead to the purchase will be identified on the basis of a case study of luxury cosmetics brand and quantitative research. Subsequently, the recommendations for the Kiehl's brand will be presented. The theoretical part focuses on definition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Dominika Hartová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71606
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Předvídání poptávky po luxusní kosmetice na příkladu vybrané zahraniční firmy
Miloslava Plavcová -
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
Petra Myslivečková -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C
Daniela Brücknerová -
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Martin Konečný