Sociální sítě a jejich vliv na žáky primárního vzdělávání – Viktorie Cajthamlová
Viktorie Cajthamlová
Master's thesis
Sociální sítě a jejich vliv na žáky primárního vzdělávání
Social Media and their Impact on Students of Primary Education
Anotácia:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit povědomí učitelů 1. stupně základních škol o užívání sociálních sítí žáky primárního vzdělávání a jejich názory na pozitiva i úskalí sociálních sítí. Teoretická část práce vymezuje vztah žáků primárního vzdělávání k sociálním sítím a důsledky spojené s jejich užíváním. Empirická část práce zahrnuje stanovené cíle výzkumu, výzkumné …viacAbstract:
The diploma thesis has a theoretical-empirical character. The aim of the thesis is to find out the awareness of primary school teachers about the use of social networks by primary school students and their opinions about the positives and pitfalls of social networks. The theoretical part of the thesis defines the relationship of primary education students to social networks and the consequences associated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cajthamlová, Viktorie. Sociální sítě a jejich vliv na žáky primárního vzdělávání. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Taneční a pohybová výchova jako nový doplňující vzdělávací obor na základní škole, který využívá tanec jako výchovný prostředek pro rozvoj osobnosti žáka
Veronika Jašková -
Hodnocení žáků základních waldorfských škol ve vztahu k rozvoji osobnosti žáka
Šárka Vlachová -
Vliv psychomotorických aktivit na rozvoj osobnosti žáka s mentálním postižením
Aneta KRUPOVÁ -
Preventivní aktivity zaměřené na rozvoj osobnosti žáka mladšího školního věku ve školní družině
Lenka VLACHOVÁ -
Vliv programu EKOŠKOLA na rozvoj osobnosti žáka mateřské školy
Martina Zvolánková -
Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání
Martin ANDERLA -
Environmentální vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v primární škole
Marie Čechová -
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Jana Matušíková