Bc. Caroline Suzanne Karda

Bachelor's thesis

Destinační management a nástroje jeho komunikace

Destination management and its communication tools
Abstract:
V souvislosti se zvýšením konkurenčního prostředí mezi turistickými destinacemi, je důležité neustále prosazovat a připomínat svou identitu, image, mající silnou marketingovou značku. Tato práce tedy řeší skutečnost, že marketingové řízení je klíčovým prvkem potřebným pro úspěšný rozvoj a udržení rozvoje v dané destinaci. Je tedy potřeba neustále připravovat jedinečné nabídky, zvláštní produkty v souladu …more
Abstract:
In a context of increased competition among tourist destinations, it is important to constantly promote and commemorate their identity, image, having a strong marketing brand. This study therefore addresses the fact that marketing management is a key element needed for the successful development and sustaining development in the area of tourism. It is therefore necessary to continuously provide unique …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní