Daniel Ježek

Diplomová práce

Uživatelské testování webu sportovního klubu

User Testing of a Sports Club's Website
Anotace:
Cílem diplomové práce je testování webových stránek sportovního klubu metodou uživatelského testování webu. V úvodní části práce jsou shrnuta všechna důležitá východiska, která souvisí s tématem práce. Dále je rozebráno marketingové prostředí, ve kterém sportovní klub působí. Po definování metodiky výzkumu následuje analýza výsledků testování, na jejichž základě jsou sepsány návrhy a doporučení.
Abstract:
The main goal of this thesis is user testing of a sports club's website. First part of the thesis summarizes all important aspects that relate to the topic. Next chapter analyzes market environment which affects the sports club. Next part is focused on defining research methodology and continues with analysis of results. The end of this thesis is focused on recommendations for the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Vojtěch Klézl
  • Oponent: Tomáš Turoň

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod