Daniel Ježek

Master's thesis

Uživatelské testování webu sportovního klubu

User Testing of a Sports Club's Website
Abstract:
Cílem diplomové práce je testování webových stránek sportovního klubu metodou uživatelského testování webu. V úvodní části práce jsou shrnuta všechna důležitá východiska, která souvisí s tématem práce. Dále je rozebráno marketingové prostředí, ve kterém sportovní klub působí. Po definování metodiky výzkumu následuje analýza výsledků testování, na jejichž základě jsou sepsány návrhy a doporučení.
Abstract:
The main goal of this thesis is user testing of a sports club's website. First part of the thesis summarizes all important aspects that relate to the topic. Next chapter analyzes market environment which affects the sports club. Next part is focused on defining research methodology and continues with analysis of results. The end of this thesis is focused on recommendations for the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Vojtěch Klézl
  • Reader: Tomáš Turoň

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod