Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika – Bc. Michaela Valášková
Bc. Michaela Valášková
Master's thesis
Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika
Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of Subject Social Pedagogy
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika, se zabývá klíčovými procesy, které probíhají v procesu autoregulace učení u studentů. Stěžejním tématem jsou zde právě nonkognitivní procesy a subjektivní vnímání studentů jejich procesu autoregulace učení. Teoretická část diplomové práce je tvo-řena teoretickými východisky z oblasti procesu učení …viacAbstract:
The thesis with title Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of subject Social pedagogy, deals with key processes, which takes place in process of self-regulated learning at students. The main topics are the non-cognitive processes and stu-dents subjective perception of their process of self-regulated learning. The Theoretical part of thesis is formed by theoretical resources …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valášková, Michaela. Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Kognitivní a nonkognitivní komponenty procesu autoregulace učení žáků
Karla Hrbáčková -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Šárka Chlupová -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Vliv nevokální hudby na lidský mozek, koncentraci a proces učení
Zdeňka Barešová -
Proces sebeřízeného učení u žen v období těhotenství
Tereza Bočková