Alena Ripelová

Diplomová práce

Personální marketing

Human resource marketing
Anotace:
Cílem práce je analyzovat problematiku personálního marketingu v prostředí vybrané organizace. Provést analýzu vnímání jména a značky zaměstnavatele mezi studenty a čerstvými absolventy vysokých škol pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných postojů a očekávání navrhnout doporučení pro aktivity personálního marketingu či navrhnout případná zlepšení jednotlivých oblastí řízení lidských zdrojů …více
Abstract:
The aim goal of this thesis is to describe and analyze the current state of personnel marketing in selected bank organization with a focus on perception of the brand and employer's name among students and recent graduates, using questionnaires. The conclusion summarizes the findings and formulates recommendations for personnel marketing activities and suggests possible improvements of individual areas …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
  • Vedoucí: Hana Lorencová
  • Oponent: Martin Čuba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55820

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management