Zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů – Bc. Lucie Pechová
Bc. Lucie Pechová
Diplomová práce
Zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů
The implementation of collaborative teaching at the primary school from teacher’s perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá procesem zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů. V teoretické části je vysvětlen pojem tandemové výuky, výsledky zahraničních i českých výzkumů a dále obsahuje doporučení pro funkčnost tandemové výuky. Praktická část se skládá z šesti hloubkových rozhovorů s pedagogy zapojenými do tandemové výuky. Hlavní zaměření rozhovorů bylo …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the process of the implementation of tandem teaching at a selected primary school from the point of view of the participating teachers. The theoretical part explains the concept of tandem teaching, the results of foreign and Czech research and also contains recommendations for the functionality of tandem teaching. The practical part consists of six in-depth interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i9z5h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Bradová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství přírodopisu pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu
Lucie RYBOVÁ -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Tandemová výuka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Jana Přibilíková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Management diverzity a inkluze žen prostřednictvím moderních nástrojů komunikace vybrané firmy
Lenka Rousková