Zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů – Bc. Lucie Pechová
Bc. Lucie Pechová
Master's thesis
Zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů
The implementation of collaborative teaching at the primary school from teacher’s perspective
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá procesem zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů. V teoretické části je vysvětlen pojem tandemové výuky, výsledky zahraničních i českých výzkumů a dále obsahuje doporučení pro funkčnost tandemové výuky. Praktická část se skládá z šesti hloubkových rozhovorů s pedagogy zapojenými do tandemové výuky. Hlavní zaměření rozhovorů bylo …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the process of the implementation of tandem teaching at a selected primary school from the point of view of the participating teachers. The theoretical part explains the concept of tandem teaching, the results of foreign and Czech research and also contains recommendations for the functionality of tandem teaching. The practical part consists of six in-depth interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/i9z5h/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Jarmila Bradová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHOVÁ, Lucie. \textit{Zavádění tandemové výuky na vybrané základní škole pohledem zúčastněných pedagogů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/4h2vl0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Theses on a related topic
-
Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu
Lucie RYBOVÁ -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Tandemová výuka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Jana Přibilíková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Management diverzity a inkluze žen prostřednictvím moderních nástrojů komunikace vybrané firmy
Lenka Rousková