Bc. Lenka Přečková
Bakalářská práce
Pohádkové motivy v reklamě
The Fairy Tale Motifs in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce …víceAbstract:
The Bachelor Thesis describes a problems of using a fairy tale motive in the advertisement targeted to a small children. The Thesis concentrates to a key points such as fairy tale and advertisement and the comprehension by the children in the age between 3 and 8 years. In the practical part of the Thesis it is showing the possibility of usage the fairy tale motives in the marketing communications using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 13. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Přečková, Lenka. Pohádkové motivy v reklamě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová