Tereza Tomášková

Bakalářská práce

Rebranding firmy Deichmann

Rebranding of the Deichmann company
Anotace:
Téma mojí bakalářské práce je Rebranding ve firmě Deichmann. V teoretické části jsem popsala historii firmy od začátku působení aţ do současnosti a firemní strategii. Dále význam pojmu rebranding a s ním spojené souvislosti. V další části se věnuji uţ samotnému rebrandingu ve všech moţných směrech, probírám zvlášť rebrendingové části jako jsou změna loga, názvu, reklamní kampaně atd. Analytická část …více
Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is Rebranding in the Deichmann Company. The theoretical part is devoted to the company´s history form beginning to the present and also it´s business strategy. The next section explaines the mening of rebranding, brand´s logo, name and it´s advertising strategy. The analytical part describes the specific consuper´s ideas and opinions on rebranding in Deichmann …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze