Tereza Tomášková
Bakalářská práce
Rebranding firmy Deichmann
Rebranding of the Deichmann company
Anotace:
Téma mojí bakalářské práce je Rebranding ve firmě Deichmann. V teoretické části jsem popsala historii firmy od začátku působení aţ do současnosti a firemní strategii. Dále význam pojmu rebranding a s ním spojené souvislosti. V další části se věnuji uţ samotnému rebrandingu ve všech moţných směrech, probírám zvlášť rebrendingové části jako jsou změna loga, názvu, reklamní kampaně atd. Analytická část …víceAbstract:
The topic of the presented bachelor thesis is Rebranding in the Deichmann Company. The theoretical part is devoted to the company´s history form beginning to the present and also it´s business strategy. The next section explaines the mening of rebranding, brand´s logo, name and it´s advertising strategy. The analytical part describes the specific consuper´s ideas and opinions on rebranding in Deichmann …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12868/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
Michal Takács -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Michal Novák -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
Robin Brázda