Mgr. Luboš KOPECKÝ

Diplomová práce

PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina …více
Abstract:
The diploma work {\clq}qFestina 2008`` deals with influence of new trends on marketing campaings. In first, theoretical part are introducing traditional marketing campaigns (press and radio advertisement) as well as campaigns head towards new trends (querilla and viral marketing). The practical part describes organization and execution of complete pre-Christmas campaign for the Swiss watch brand Festina …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10612

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOPECKÝ, Luboš. PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace