Význam pohybových technik ve filmu a jejich využití v hudebních videoklipech – Petr Čížek
Petr Čížek
Bachelor's thesis
Význam pohybových technik ve filmu a jejich využití v hudebních videoklipech
Cinematic camera movement techniques in film and their use in music video
Anotácia:
V této práci se věnuji technikám pro pohyb kamery, využívaným ve filmu, s konkrétním zaměřením na analýzu jejich využití v produkci hudebních videí. V teoretické části definuji jednotlivé pohyby kamery, vysvětluji jejich využití, jakožto výrazového prostředku a jejich působení na diváka. Dále rozebírám způsoby členění hudebních videoklipů a představuji jejich historický kontext. Tyto poznatky aplikuji …viacAbstract:
In this work I deal with cinematic movement techniques used in film with focus on analysis of their use in music video production. In the theoretical part I describe camera movements individually, explaining their role and possibilities as an important part of the emotional language of film image and their effect on the audience. Furthermore, I examine ways of categorization the music videos and introduce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedúci: Filip Truhlář
- Oponent: Tomáš Mertlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Animační videoklip Chleba
Šimon Pávek -
"This Is America": Racism and Violence In Modern Music Videos
Pavlína Poláčková -
Hudební videoklip v době nových médií
Tereza Marušková -
Hudební videoklip pro současnou hudební kapelu
Ilona MALÁ -
Rockový videoklip jako žánr a jeho prostředky
Maksym Tkachenko -
Dance for camera: Pohyb jako narativní princip filmu Enter Achilles
Michal Hříbek -
Pohyb kamery v českém fikčním filmu do roku 1922: prostředek, postup a funkce
Tomáš Lebeda -
Obrazový pohyb a jeho estetika
Kamil Kuzník