Libor Tománek
Bakalářská práce
Marketingový výzkum
Marketing Research
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání společnosti České dráhy, a.s. V rámci bakalářské práce byl proveden marketingový výzkum, jehož pomocí bylo vyhodnoceno vnímání společnosti. Pro možné porovnání byly otázky marketingového výzkumu zaměřeny i na další dvě společnosti provozující osobní železniční dopravu. Hlavní část výzkumu tvořily otázky sémantického diferenciálu, díky kterým …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of the perception of the company České dráhy, a.s. As part of the bachelor's thesis, a marketing research was carried out, which was used to evaluate the perception of the company. For a possible comparison, the questions of marketing research were also focused on two other companies operating passenger rail transport. The main part of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tománek, Libor. Marketingový výzkum. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání extremistických nálad v české společnosti studenty sociální pedagogiky
Tomáš Štěrba -
Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima
Aneta Klímová -
Analýza vnímání společnosti v oblasti kariérního poradenství
Tereza Blechová -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Vnímání influencer marketingu společnosti McDonalds českými spotřebiteli
Dita Novotná -
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš
Název
Vložil
Vloženo
Práva