Libor Tománek
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum
Marketing Research
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem vnímání společnosti České dráhy, a.s. V rámci bakalářské práce byl proveden marketingový výzkum, jehož pomocí bylo vyhodnoceno vnímání společnosti. Pro možné porovnání byly otázky marketingového výzkumu zaměřeny i na další dvě společnosti provozující osobní železniční dopravu. Hlavní část výzkumu tvořily otázky sémantického diferenciálu, díky kterým …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of the perception of the company České dráhy, a.s. As part of the bachelor's thesis, a marketing research was carried out, which was used to evaluate the perception of the company. For a possible comparison, the questions of marketing research were also focused on two other companies operating passenger rail transport. The main part of the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tománek, Libor. Marketingový výzkum. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vnímání extremistických nálad v české společnosti studenty sociální pedagogiky
Tomáš Štěrba -
Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima
Aneta Klímová -
Analýza vnímání společnosti v oblasti kariérního poradenství
Tereza Blechová -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Vnímání influencer marketingu společnosti McDonalds českými spotřebiteli
Dita Novotná -
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights