Bc. Pavlína Šulcová

Diplomová práce

Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu

Psychological mechanisms when deciding to purchase
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením psychologických zákonitostí na rozhodování o nákupu. V teoretické části práce je vymezena osobnost spotřebitele a popsán proces rozhodování v souvislosti s reklamou v ženských časopisech. Praktická část popisuje komunikaci tří kosmetických výrobků v tištěných médiích v roce 2018 podle daných teoretických východisek, která jsou vyhodnocena na základně dotazníkového …více
Abstract:
This thesis deals with psychological patterns which influence purchasing decisions. In its theoretical part, personality of consumer and his decision making process in context of advertisement in women’s magazines are defined. The following practical part then describes communication of three cosmetic products in printed media in 2018 by a given theoretical basis, which is evaluated by a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace