Blogování jako nástroj marketingové komunikace – Ivana Trtková
Ivana Trtková
Bakalářská práce
Blogování jako nástroj marketingové komunikace
Blogs as a tool of marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je představení blogů jako nástroje marketingové komunikace a jejich vlivu na nákupní chování čtenářů. Teoretická část představuje vývoj internetu a blogů jak v českém, tak mezinárodním kontextu. Dále představuji obecně přijímané charakteristiky a rozdělení blogů. Praktická část se zaobírá pohledem na blogy z optiky firem, samotných blogerů a jejich čtenářů. Pro její zpracování …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is an introduction of blogs as a tool of marketing communication and how they affect the buying behaviour of its readers. The theoretical part is focused on the evolution of internet and blogs in the Czech Republic and also all around the world. It also presents widely used characteristics and categorization of blogs. The practical part is focused on blogs and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.