Ivana Trtková

Bachelor's thesis

Blogování jako nástroj marketingové komunikace

Blogs as a tool of marketing communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je představení blogů jako nástroje marketingové komunikace a jejich vlivu na nákupní chování čtenářů. Teoretická část představuje vývoj internetu a blogů jak v českém, tak mezinárodním kontextu. Dále představuji obecně přijímané charakteristiky a rozdělení blogů. Praktická část se zaobírá pohledem na blogy z optiky firem, samotných blogerů a jejich čtenářů. Pro její zpracování …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an introduction of blogs as a tool of marketing communication and how they affect the buying behaviour of its readers. The theoretical part is focused on the evolution of internet and blogs in the Czech Republic and also all around the world. It also presents widely used characteristics and categorization of blogs. The practical part is focused on blogs and how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70258

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.