Vstup zahraniční firmy na italský trh. – Zdenka GILLAROVÁ
Zdenka GILLAROVÁ
Bakalářská práce
Vstup zahraniční firmy na italský trh.
Entry of a foreign company into the Italian market.
Anotace:
Cílem této práce je zvolit vhodnou formu vstupu pro společnost Starbacks na italský trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část přičemž v teoretické části jsou popsána teoretická východiska forem vstupu na zahraniční trh, rizika spojená se vstupem a jednotlivé analýzy sloužící ke zvolení vhodné strategie na novém trhu. V praktické části je popsána firma Starbucks a její srovnání pomocí …víceAbstract:
he goal of this thesis is to choose the appropriate form of entry for Starbacks in the Italian market. The thesis is divided into a theoretical and a practical part, while the theoretical part describes the theoretical basis of the forms of entry to the foreign market, the risks associated with entry and individual analyzes used to select the appropriate strategy in the new market. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GILLAROVÁ, Zdenka. Vstup zahraniční firmy na italský trh.. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Italská filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová
Název
Vložil
Vloženo
Práva