Analýza PR komunikace střední školy – Michal Lehocký
Michal Lehocký
Master's thesis
Analýza PR komunikace střední školy
The Analysis of PR Communication for Secondary School
Anotácia:
Diplomová práca sa venuje problematike PR komunikácie strednej školy na Obchodnej akadémii Veľká okružní, ktorá pôsobí v oblasti stredoškolského vzdelávania. Teoretická časť poskytuje dôležité informácie ohľadom PR, nástrojov a spôsobov, ako môžu byť tieto nástroje použité v praktickej časti – doporučenia a návrhy. Práca obsahuje tri hlavné časti: teóriu, analýzu a návrhy a doporučenia. Tiež poskytuje …viacAbstract:
Diploma work is using of secondary school’s PR communication in Obchodna akademia Velka okruzna, which operates in the field of secondary education. The teoretical part provides important information about PR, tools and ways, how tools will be used in practical part – recommendations and suggestions. The work contains three main parts: theory, analysis and recommendations and suggestions. Also this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Roman Kozel
- Oponent: Gabriela Gleichová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Suggestion and evaluation of the investment project for the chosen company with a focus on an alternative way of financing sources
Timur Elyas -
Crowdfunding as an alternative way of raising funds for NGOs
Lucia Makýšová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník