Ing. Zuzana Králová
Bakalářská práce
Regulace reklamy
Regulation of Advertising
Anotace:
Reklama je považována teoretiky za novodobý fenomén. Stala se součástí našeho života natolik, že bylo nutné v konkrétních případech legislativně upravit vztah mezi výrobci, tvůrci reklam a spotřebiteli. Přijatá legislativní opatření se také týkala reklamy propagující některé výrobky a služby, které jsou svým rozsahem a možným ohrožením zdraví lidského života potenciálním nebezpečím. Z tohoto důvodu …víceAbstract:
Advertising is by theorist considered as a modern phenomenon. It has become a part of our lives that much, that it was necessary, in specific cases, to regulate the relationship between producers, advertising creators and consumers by legislation. The adopted legislative provision is also related to advertising of certain products and services that are potential danger to a human life by their dimension …víceKlíčová slova
Reklama reklamní agentura komunikace funkce reklamy judikatura legislativa zákon primární / sekundární právo Evropská směrnice tabákový lobby Evropská unie alkohol rozsudek léčivé přípravky klamavá reklama srovnávací reklama soutěžitel product placement Kodex reklamy kontrolní orgány tabákový průmysl respondent focus group Advertising advertising agency communication advertising function jurisprudence legislation law primary / secondary law European direction tobbaco lobby European Union alcohol verdict medicament preparations misleading advertising comparative advertising competitor advertising Kodex control authorities tobacco industry focus group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c939z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a meze realizace primární a sekundární prevence u týraných dětí na Olomoucku
Natalija NIDERLE -
Primární a sekundární ekotoxické efekty biouhlu v půdě
Klára Kročová -
Monitorování průběhu terapie tyrozinkinázovými inhibitory u pacientů s chronickou myeloidní leukémií se zaměřením na molekulární podstatu vzniku primární a sekundární rezistence
Tomáš Jurček -
Analýza sounáležitosti mezi psychomotorickým a řečovým vývojem u dítěte. Pediatrická primární a sekundární prevence řeči
Renáta Jurčíková -
Primární a sekundární prevence vrozených vývojových vad
Kateřina Slezáková -
Vliv fyzioterapeutické léčby na primární a sekundární lymfedém
Vendula OBOŘILOVÁ -
Doplňky stravy z rostliny aloe vera v primární a sekundární prevenci
David Chládek -
Dokumentování primární a sekundární péče v ordinaci praktického lékaře z pohledu sestry
Romana MACKOVÁ