Ján Franko

Master's thesis

Vplyv zavedenia gamifikačnej platformy na výkon obchodného tímu

Vliv zavedení gamifikační platformy na výkon obchodního týmu
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu výkonu obchodního týmu ve společnosti X s.r.o. Tento tým se skládá z obchodních zástupců, kteří jsou tzv. inside sales representative (ISR). Tato analýza je realizovaná s ohledem na fakt, že společnost X s.r.o. zavedla inovaci v podobě online platformy, která funguje na principu gamifikace. Jejím účelem je hravou formou podpořit aktivitu a zvýšit zdravou soutěživost …more
Abstract:
This diploma thesis is analysing performance of a sales team in the company X. The team consists of several inside sales representatives, or so called ISRs. The analysis is related to a fact that the company has introduced an innovative online platform, which is based on gamification principles. Its purpose is to support activity and enhance competition as well as motivation within the team. The first …more
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na analýzu výkonu obchodného tímu v spoločnosti X s.r.o. Tento tím pozostáva z obchodných zástupcov, ktorí sú tzv. inside sales representative (ISR). Táto analýza je realizovaná s ohľadom na fakt, že spoločnosť X s.r.o. zaviedla inováciu v podobe online platformy, ktorá funguje na princípe gamifikácie. Jej účelom je hravou formou podporiť aktivitu a zvýšiť zdravú súťaživosť …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2018
  • Supervisor: David Anthony Procházka
  • Reader: Martin Kešner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71928