Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů – Václav KŘUPKA
Václav KŘUPKA
Bachelor's thesis
Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
Terrain generation with fractal algorithms
Anotácia:
Tato práce se zabývá procedurálním generováním uv mapovaného terénu v reálném čase. Pro generaci výškových map terénu jsou využity 2 různé šumové funkce složené do fraktálového algoritmu. Na mesh terénu je aplikovaná textura kombinací blendování textur podle výšky a sklopení povrchu. Dále se zabýváme optimalizací řešení pomocí LOD techniky. Výsledkem této práce je implementace všech nabytých znalostí …viacAbstract:
The theme of this thesis is proceduraly generated, uv mapped terrain, running in real time. Terrain heightmaps are generated by 2 different noise functions, combined into an fractal algorithm. Terrain textures are applied by texture blending, based on height and slope of the surface. Optimalizations are also being dealt with, by the use of LOD technique. Finally all the theoretical knowledge is implemented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2015
Zverejniť od: 7. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2015
- Vedúci: Ing. David Bražina, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘUPKA, Václav. Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Information Science / In-Aj 2ob.
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.