Tomáš Hrouda

Diplomová práce

Cenová strategie vybraného sportovního areálu

Price strategy of the chosen sports centre
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je porovnat současné ceny pronájmu hodin v tenisové hale s cenami stanovenými dle marketingové teorie. Teoretická část vychází z poznatků o marketingu služeb a poté se zabývá cenovou strategií a cenami obecně. Praktická část práce využívá postup pro stanovení cen produktů na příkladu tenisové haly. Doporučená cena vychází ze tří hlavních faktorů. Faktory jsou poptávka …více
Abstract:
The main goal of this diploma´s thesis is to compare current prices of tennis hall with prices assembled by marketing theory. The theoretical part of the thesis is based on knowledge of marketing in services and then summarises price strategy and the theory of prices. The practical part uses the procedure for determining the price on the example of tennis hall. Recommended price is primarily based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Zuzana Vrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70564

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management