Cenová strategie vybraného sportovního areálu – Tomáš Hrouda
Tomáš Hrouda
Diplomová práce
Cenová strategie vybraného sportovního areálu
Price strategy of the chosen sports centre
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je porovnat současné ceny pronájmu hodin v tenisové hale s cenami stanovenými dle marketingové teorie. Teoretická část vychází z poznatků o marketingu služeb a poté se zabývá cenovou strategií a cenami obecně. Praktická část práce využívá postup pro stanovení cen produktů na příkladu tenisové haly. Doporučená cena vychází ze tří hlavních faktorů. Faktory jsou poptávka …víceAbstract:
The main goal of this diploma´s thesis is to compare current prices of tennis hall with prices assembled by marketing theory. The theoretical part of the thesis is based on knowledge of marketing in services and then summarises price strategy and the theory of prices. The practical part uses the procedure for determining the price on the example of tennis hall. Recommended price is primarily based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Zuzana Vrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Analýza a porovnání produktové a cenové strategie vybraných klasických a nízkonákladových aerolinií
Monika Škrobáčková -
Komunikační kampaň pro sportovní areál
Ladislav Stránský -
Podnikatelský plán - sportovní areál
Přemysl Vlček