Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci – Bc. Dominik PUDELKA
Bc. Dominik PUDELKA
Master's thesis
Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci
Digital Communication Analysis of HC Palacký University Olomouc
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci v sezóně 2019/2020. V teoretické části je popsána hokejová terminologie a marketingová východiska, která úzce souvisí s digitálním marketingem sportovního klubu. Praktická část obsahuje analýzu digitální komunikace hokejového klubu za použití analytických nástrojů Google Analytics, Facebook business manager a Instagram …moreAbstract:
The aim of the thesis is a digital communication analysis of HC Palacký University Olomouci in season 2019/2020. Theoretical part includes a description of ice hockey game terminology and marketing basis that are closely connected to digital marketing of sport club. Practical part includes digital communication analysis of the hockey club with use of analytical tools, namely Google analytics, Facebook …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUDELKA, Dominik. \textit{Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4izg14/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PUDELKA, Dominik. Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / TV-UVZ
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights