Jan KAŠPÍR
Bakalářská práce
Marketing in the Music Industry
Marketing in the Music Industry
Abstract:
The aim of this paper is to capture the development of the music industry, its technological evolution with the emphasis on some turning points in music distribution. It will give some background information on the history of the main players of the industry - the record corporations. Further, the paper will analyze the impact of modern technologies and the transition from physical distribution to …víceAbstract:
Cílem této práce je zachytit vývoj hudebního průmyslu a s ním souvisejících technologií se zaměřením na zásadní změny ve způsobu distribuce hudby. Poskytne pohled na historii hlavních aktérů tohoto průmyslu, tedy nahrávacích společností. Dále se bude zabývat vlivem moderních technologií a přechodem z klasické distribuce fyzických hudebních nosičů na dnešní metody distribuce digitální. Práce bude obsahovat …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zveřejnit od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Joseph Ference, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠPÍR, Jan. Marketing in the Music Industry. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Digitální distribuce hudby
Daniel Matoušek -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek
Název
Vložil
Vloženo
Práva