Jan KAŠPÍR
Bachelor's thesis
Marketing in the Music Industry
Marketing in the Music Industry
Abstract:
The aim of this paper is to capture the development of the music industry, its technological evolution with the emphasis on some turning points in music distribution. It will give some background information on the history of the main players of the industry - the record corporations. Further, the paper will analyze the impact of modern technologies and the transition from physical distribution to …moreAbstract:
Cílem této práce je zachytit vývoj hudebního průmyslu a s ním souvisejících technologií se zaměřením na zásadní změny ve způsobu distribuce hudby. Poskytne pohled na historii hlavních aktérů tohoto průmyslu, tedy nahrávacích společností. Dále se bude zabývat vlivem moderních technologií a přechodem z klasické distribuce fyzických hudebních nosičů na dnešní metody distribuce digitální. Práce bude obsahovat …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2012
Accessible from:: 17. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Joseph Ference, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŠPÍR, Jan. Marketing in the Music Industry. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / English and Applied Economics
Theses on a related topic
-
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Digitální distribuce hudby
Daniel Matoušek -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights