Ing. Lada Šafránková

Bachelor's thesis

Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti. Stanovení optimální podoby produktu na jednotlivých trzích

Analysis of product with regards to customer and company. Setting optimal product form for individual markets
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – úvodu, teoreticko-metodologické části, aplikační části a závěru. V úvodu práce jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být tohoto cíle dosaženo. Hlavním cílem práce je vytvořit na základě analýzy produktu nástroj, který věrně zobrazí podobu produktu na jednotlivých evropských trzích. Konkrétně se jedná o nový osobní …more
Abstract:
Diese Arbeit ist in folgende Abschnitte aufgeteilt – Einleitung, Theoretisch-metodologischer Teil, praktischer Teil und das Resumé. In der Einleitung sind Ziele und Methoden beschrieben, mit denen die Ziele erreicht werden sollen. Das Hauptziel der Arbeit ist, auf Grund der Produktanalyse ein Instrument zu formen. Dieses Instrument soll deutlich die Produktform auf den europäischen Märkten darstellen …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní