Bc. Nikola Valiánová
Master's thesis
Komunikační strategie obce
Communication Strategy of a Municipality
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu využití nástrojů komunikačního mixu obce jakožto způsobu komunikace s veřejností. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část přibližuje pojmy týkající se marketingu ve veřejné správě a dále představuje marketingový a komunikační mix obce a teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická …moreAbstract:
This diploma thesis deals with evaluation of currently used tools of Communication mix of a municipality as the mean of communication with public. The thesis consists of the the-oretical part, the practical part and the project part. The theoretical part studies concepts of Municipal marketing, next it outlines the Marketing mix and Communication mix of a selected municipality and theoretical basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valiánová, Nikola. Komunikační strategie obce. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Lenka Tihelková -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Komunikační strategie obcí II. stupně
Lucie Králová -
Komunikační strategie obcí III. stupně
Marta Bláhová -
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Vytvoření komplexní marketingové strategie obce
Barbora Pinková -
Marketingová strategie obce Sloup
Marcel Tůma -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž
Tereza Huťková