Bc. Nikola Valiánová

Master's thesis

Komunikační strategie obce

Communication Strategy of a Municipality
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu využití nástrojů komunikačního mixu obce jakožto způsobu komunikace s veřejností. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část přibližuje pojmy týkající se marketingu ve veřejné správě a dále představuje marketingový a komunikační mix obce a teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická …more
Abstract:
This diploma thesis deals with evaluation of currently used tools of Communication mix of a municipality as the mean of communication with public. The thesis consists of the the-oretical part, the practical part and the project part. The theoretical part studies concepts of Municipal marketing, next it outlines the Marketing mix and Communication mix of a selected municipality and theoretical basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valiánová, Nikola. Komunikační strategie obce. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications