Bc. Martin Řehořík

Bakalářská práce

How Sponsored Content Affects Viewership on Twitch.tv

How Sponsored Content Affects Viewership on Twitch.tv
Anotace:
Tahle explorativní studie je rozdělena do dvou částí. V první části se věnuji testování validity schéma Cheunga a Huanga, které se zaměřuje na 9 person, které sledují e-sport události. Druhá část je zaměřená na nalezení sponzoringových faktorů, které jsou spojené s pozitivním vnímáním her. Hlavním cílem je najít nejlepší možnou cestu, která je pozitivně vnímána, pro vývojáře ke tvorbě reklamy na jejich …více
Abstract:
This explorative research is divided into two parts. First part involves testing the validity of Cheung and Huang scheme of 9 personas that watch e-sports events (i.e. Starcraft II tournaments). Second part aims to find the sponsorship factors that are related to positive perception of games. The main goal is to find a way for developers to advertise their game that is most positively perceived. All …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2018
  • Vedoucí: prof. PhDr. David Šmahel, Ph.D.
  • Oponent: prof. Martin Kreidl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Sociální informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.