Sophalgnean Chan

Diplomová práce

The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia

The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Abstract:
Naroth Beach Bungalow in Koh Rong, Cambodia is a newly-built resort yet the owners have a great mindset of entrepreneurs who realize the importance of digital marketing for their business. This study aims to study their current digital marketing strategies, find out how their targets use the digital platform during their consumer decision journey for online accommodation booking, and develop a new …více
Abstract:
Naroth Beach Bungalow in Koh Rong, Cambodia is a newly-built resort yet the owners have a great mindset of entrepreneurs who realize the importance of digital marketing for their business. This study aims to study their current digital marketing strategies, find out how their targets use the digital platform during their consumer decision journey for online accommodation booking, and develop a new …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chan, Sophalgnean. The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing

Práce na příbuzné téma