Ekofarma Nová Cerekev - možnosti podnikání v agroturistice a tvorba vhodné marketingové strategie – Petr Fišer
Petr Fišer
Bakalářská práce
Ekofarma Nová Cerekev - možnosti podnikání v agroturistice a tvorba vhodné marketingové strategie
Ecofarm Nova Cerekev - Business Opportunities in Agrotourism and the Creation of Appropriate Marketing Strategy
Anotace:
Zhodnocení stávající marketingové strategie Ekofarmy Nová Cerekev a na základě analýzy současné situace vytvoření návrhů na rozšíření možností v podnikání a aktualizace marketingové strategie firmy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.