Bc. Claudie Urbanová

Master's thesis

Marketing a veřejný prostor

Marketing and public space
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma "Marketing a veřejný prostor". V teoretické části této práce jsou definovány pojmy jako: Marketing, marketingový mix, veřejný prostor, reklama, venkovní reklama a jiné druhy. V praktické části je sestaven dotazník, který slouží k internetovému vyplnění. Z tohoto vlastního výzkumu, poté vyhodnocuji výsledky a zjišťuji, jaký mají respondenti postoj k venkovní …more
Abstract:
This thesis is focused on "Marketing and public space." In the theoretical part of this thesis are defined terms such as: Marketing, marketing mix, public space, advertising, outdoor advertising and other species. The practical part is designed questionnaire that is used to fill the internet. For this own research, then evaluate the results and find out which respondents have attitude to outdoor advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní