Bc. Claudie Urbanová
Master's thesis
Marketing a veřejný prostor
Marketing and public space
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma "Marketing a veřejný prostor". V teoretické části této práce jsou definovány pojmy jako: Marketing, marketingový mix, veřejný prostor, reklama, venkovní reklama a jiné druhy. V praktické části je sestaven dotazník, který slouží k internetovému vyplnění. Z tohoto vlastního výzkumu, poté vyhodnocuji výsledky a zjišťuji, jaký mají respondenti postoj k venkovní …moreAbstract:
This thesis is focused on "Marketing and public space." In the theoretical part of this thesis are defined terms such as: Marketing, marketing mix, public space, advertising, outdoor advertising and other species. The practical part is designed questionnaire that is used to fill the internet. For this own research, then evaluate the results and find out which respondents have attitude to outdoor advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wc8s9/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2013
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Marketing a veřejný prostor
Tereza Hnízdilová -
Reklama ve veřejném prostoru
Nikola Potočková