Bc. Claudie Urbanová
Diplomová práce
Marketing a veřejný prostor
Marketing and public space
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma "Marketing a veřejný prostor". V teoretické části této práce jsou definovány pojmy jako: Marketing, marketingový mix, veřejný prostor, reklama, venkovní reklama a jiné druhy. V praktické části je sestaven dotazník, který slouží k internetovému vyplnění. Z tohoto vlastního výzkumu, poté vyhodnocuji výsledky a zjišťuji, jaký mají respondenti postoj k venkovní …víceAbstract:
This thesis is focused on "Marketing and public space." In the theoretical part of this thesis are defined terms such as: Marketing, marketing mix, public space, advertising, outdoor advertising and other species. The practical part is designed questionnaire that is used to fill the internet. For this own research, then evaluate the results and find out which respondents have attitude to outdoor advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wc8s9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Marketing a veřejný prostor
Tereza Hnízdilová -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Marketing a veřejný prostor
Jitka Peksová -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede