Učitelská profese pohledem začínajících učitelů – Tereza Bruknerová
Tereza Bruknerová
Master's thesis
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Young teachers and their perception of teaching profession
Abstract:
Cílem diplomové práce je získat hlubší vhled do učitelské profese pohledem začínajících učitelů. Teoretická část práce se věnuje osobnosti učitele, profesním kompetencím a jednotlivým fázím učitelské profese. Další kapitoly teoretické části jsou zaměřeny na odbornou profesní přípravu, autoritu a sebereflexi učitele, na pomoc začínajícímu učiteli. Empirická část pomocí polostrukturovaných rozhovorů …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7369
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2022
- Supervisor: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Vstup začínajícího učitele do profese
Jana Rychlíková -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Příčiny opouštění učitelské profese začínajícími učiteli
Aneta Kladivová -
Identifikace problémů začínajících učitelů tělesné výchovy při výkonu jejich profese
Tomáš Kopečný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
28/9/2022
Kohout, J.
28/9/2022