Ondřej Beran

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19

Marketing strategy of Vodafone during the ongoing global pandemic Covid-19
Anotace:
Tématem diplomové práce je dopad koronavirové pandemie na marketingovou strategii společnost Vodafone Czech Republic a.s. Práce se zaměřuje nejprve na situační analýzu společností Vodafone, představeny jsou zde modely 5F, PESTLE a SWOT. Poté je v práci zohledněn kontext pandemie Covid-19 a její ekonomické dopady na společnost. Cílem práce je zhodnotit postupné proměny marketingové strategie firmy a …více
Abstract:
The topic of this diploma thesis is the impact of Covid pandemic on the marketing strategy of Vodafone Czech Republic a.s. The thesis first focuses on the situational analysis of Vodafone, where models 5F, PESTLE and SWOT are introduced. It is then extended by the outline of the Covid-19 pandemic and its impact on global economics. The aim of this thesis is to evaluate the gradual changes of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85974