Bc. Linda ŠOBROVÁ

Diplomová práce

Externí personální marketing

External personnel marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je získat informace o stávajícím personálním marketingu a jeho rozbor ve spolecnosti Skupina ČEZ a. s., analyzovat možné problémy a navrhnout jejich vhodná řešení, popřípadě podat návrhy pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena do dvou cástí - teoretické a praktické. V teoretické cásti jsou popsána veškerá teoretická východiska, která poslouží k porozumění dané problematice. Teoretická …více
Abstract:
The aim of the thesis is to obtain information about the current personnel marketing and its analysis in Skupina ČEZ a. s., to analyze possible problems and propose appropriate solutions, or to give suggestions for its improvement. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes all the theoretical background that will serve to understand the issue. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠOBROVÁ, Linda. Externí personální marketing . Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management