Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace – Bc. Marcel VACULA
Bc. Marcel VACULA
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Marketing mix of company Funny Sport with an accent to marketing communication.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis of current marketing mix of company Funny Sport and proposal of a new mix. Bachelor thesis is worked out under conditions of a small company Funny Sport Ltd. In the very first part there are theoretical data elaborated relating to marketing strategic planning and marketing mix. Particular methods are used to set situation analysis. Furthermore, there are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
13696
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACULA, Marcel. \textit{Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/4jx9og/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACULA, Marcel. Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta