Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři – Bc. Martin Pokorný
Bc. Martin Pokorný
Bachelor's thesis
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Communication mix and its Application in Real Estate Office
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je osvojení si teoretických poznatků problematiky, která se zaměřuje na komunikační mix a jeho nástroje. Teoretická část této práce pojednává o významu marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje komunikačního mixu Praktická část této práce bude směřovat k aplikaci komunikačního mixu v praxi a to v organizaci, která rozvíjí svou působnost v realitách.Abstract:
The aim of this work is to acquire theoretical knowledge of issues, focusing on the communications mix and its tools. The practical part of this work will lead to the application of the communication mix in practice and in an organization that develops its presence in real estate. The theoretical part of this thesis discusses the importance of marketing communications and focuses on the tools of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aga3u/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Babka, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Marketing na internetu
Dmytro Trofymchuk -
Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o.
Anna MADEROVÁ -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová