Mgr. Pavel Krumpár

Bakalářská práce

Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů

Czech Television Response to Changes in the Czech Media Market in 1994 Resulting from Launch of Commercial Broadcasters
Anotace:
Česká televize, která je v České republice médiem veřejné služby ze zákona, byla v roce 1994, po nástupu komerčních televizních stanic, konfrontována se zcela novou situací. Divák si rychle zvykl na svobodu volby mezi programy, resp. pořady veřejnoprávní a komerční televize, a na televizním trhu se začal rozvíjet konkurenční boj, který vyvolal zásadní změny v přístupu a strategii České televize. Nová …více
Abstract:
This BA thesis deals with the situation of television broadcasting in the Czech Republic in 1994, when the first nation-wide commercial television station TV Nova swept the Czech market. Particular attention has been paid to the strategy of Czech Television, the statutory public-service broadcaster, in response to this new situation. The data obtained by my research and the results of the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Szczepanik, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta