Aplikace marketingu na soukromé oční klinice – Pavla Maršíková
Pavla Maršíková
Bakalářská práce
Aplikace marketingu na soukromé oční klinice
Application of marketing at the private eye clinic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhá marketing v soukromých zdravotnických zařízeních, konkrétně na soukromé oční klinice VISUS, spol. s r.o. Teoretická část popisuje základní východiska týkající se teorie marketingu ve zdravotnictví, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých nástrojů marketingového mixu na …víceAbstract:
The goal of this Bachelor's thesis was to research how the marketing is realized in private health care institutions, concretely at the private eye clinic VISUS, spol. s.r.o. The theoretical part decribes basic principles of the health service marketing, marketing mix and individual instruments of marketing mix. The practical part is focused on applying of individual instruments of marketing mix on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Ilona Zimmerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Chování spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení - očni kliniky
Magda Kalíšková