Pavla Maršíková

Bakalářská práce

Aplikace marketingu na soukromé oční klinice

Application of marketing at the private eye clinic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhá marketing v soukromých zdravotnických zařízeních, konkrétně na soukromé oční klinice VISUS, spol. s r.o. Teoretická část popisuje základní východiska týkající se teorie marketingu ve zdravotnictví, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých nástrojů marketingového mixu na …více
Abstract:
The goal of this Bachelor's thesis was to research how the marketing is realized in private health care institutions, concretely at the private eye clinic VISUS, spol. s.r.o. The theoretical part decribes basic principles of the health service marketing, marketing mix and individual instruments of marketing mix. The practical part is focused on applying of individual instruments of marketing mix on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Ilona Zimmerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25815